Rendszeres olvasók

2009. július 8., szerda

Van Remény - 5. fejezet




5. fejezet: Agresszív




(Emmett szemszöge)


- Jó reggelt! – köszönök nagy vidáman, ahogy 7 –et üt az órám.
- Nincs benne semmi jó… nyam-nyam… hagyj még egy picit. – motyogja vissza. Nem bírom ki és hangosan elnevetem magam.
- Jaj ne már Chris! Mi az hogy nincs benne semmi jó? Egész éjjel olyan nyugodtan aludtál, hogy ha nem horkoltál volna, akkor komolyan elgondolkoztam volna azon, hogy élsz-e még. – alig fejeztem be a mondatot, már landolt is egy párna a fejemen majd rá két másodperccel a gyomrom környékén még egy.
- Nem is szoktam horkolni! - morogja nekem, már felülve az ágyon. De nekem ennyi nem elég…
- Jah, persze. Fülsüketítő volt! – röhögök már szinte görnyedezve, amikor váratlanul a nyakamba ugrik, és nekiestünk az üvegfalnak. Ami persze rögtön kitört, így két emeletet zuhantunk, majd hangos puffanással értünk a reggeli harmatos fűbe. Én háttal érkeztem le, Christ pedig erősen magamhoz szorítottam, hogy nehogy megsérüljön. Mikor ráeszméltünk, hogy most estünk ki a ház üvegfalán keresztül, korán reggel, hangosan nevetni kezdünk, majd rávetettem magam az ajkaira. Aztán már nem bírta szusszal, így szétváltunk, de csak annyira hogy megtudjon támaszkodni a mellkasomon.
- Na, most már jó a reggel. – vigyorog rám elégedetten, amikor hangos robajjal, szinte kitörnek a teraszajtón.
- Istenem! Jól vagytok? Chris megsérültél? Mi történt? – szalad ki Esme, és utána persze az egész família.
- Sziasztok! Ja, nincs semmi bajunk, csak Emmett felbosszantott. – válaszol Chris fújtatva.
- Most aztán jól kifogtad Em. – halljuk Jasper röhögését a háttérből, és ez már minket is mosolygásra késztet.
- A lehető legjobban. – súgom oda szerelmemnek, és megint megcsókolom. Mikor szétválunk, akkor már egyedül voltunk. Úgy látszik, csendben beóvatoskodtak a házba. Chris úgy tűnik megunta a nedves saras füvet vagy földet, mert lemászott rólam, és felhúzott.
- Na menj tusolni, addig én megkérdezem Bellát hogy mit vegyek fel. Tiszta sár vagy. – mutat végig a fehér pólómon, amiből már tutira semmi se hozná ki azt a hatalmas barna foltot a hátából.
- Oké, sietek. Csak öt perc. Fent várlak. – mondtam neki, miközben behúztam a nappaliba. Majd nyomtam egy csókot ajkaira, és már robogtam is a szobánk fürdőjébe. Nem igazán figyeltem semmire sem, csak bevágtam a szoba ajtaját, majd áthaladtam a szobán, és közben ledobáltam a cuccaimat. A fürdőben már csak egy fekete bokszerben léptem be.


(Chris szemszöge)


Em már rohant is tusolni, én pedig addig nekiálltam megkeresni a lányokat. Persze, nem is én lettem volna az aki nem találja meg őket. Egyik lánnyal sem találkoztam, de még Esme és Carlisle is eltűntek. Mivel zajt hallottam a harmadikról, elindultam fel. Itt még nem jártam, mivel tegnap elakadtunk a saját szobánknál Emmettel. Ami még furcsább volt, hogy ezt a részt még a látomásaimban sem láttam. Na de mindegy nem láthatok mindent előre. Ahogy elértem a folyosó végére, meghallottam a zenét, ami valószínűleg egy fülhallgatóból szűrődhetett ki. Nem ismertem a számot, de valami klasszikus lehetett. Óvatosan kopogtam az ajtón, majd meghallottam Edward halk hangját egy „Szabad” szócskával egybekötve, így benyitottam.
- Ó, szia! – köszöntem rá kedvesen.
- Szia, mit tehetek érted? De csak óvatosan, mert Bella kinyírna ha bezúznánk ezt a falat is.
- Nyugi, ez a veszély nem fenyeget Edward! Ellenben lehet hogy majd megkérem Emmet. Öhm, egyébként nem láttad Bellát vagy Alicet?
- Nem látni nem. De Alice gondolatait hallom a garázsból, és Bella is vele van. A Porchet meg a Ferrarit mossák le egy kicsit. Tudod, ez a forksi időjárás betesz a fényezésnek.
- Ja jó oké, értem. Akkor én megyek is szia! – indulnék kifelé, de még utánam szól.
- Chris, egyébként a ruhád a szobádban van. Alice már átvitte hozzátok, pont miután kitört az üveg… - vigyorog rám, ez már-már idegesítő…
- Köszi! – mondtam gyorsan, majd bevágtam az orra előtt az ajtót. Levágtattam a másodikra, a szobánkba, és amint beléptem, Esme jött velem szembe.
- Összeszedtem az üvegdarabokat, majd a fiúk megcsinálják a falat délután.
- Oh, köszi. De én is összekapkodtam volna Esme, nem kellett volna neked utánunk takarítani. – mosolygok rá szelíden, mire csak kinevet és kimegy. Itt mindenki rajtam mulat? Gyorsan elhessegettem gondolataim, és keresni kezdtem a ruhám. Nem kellett sokat keresni, mivel az ágyra pillantva meg is találtam. Alicenek igazán jó ízlése van! Egy fehér felsőt találtam, aminek a kivágásánál egy vékony rózsaszín csipkecsík ment körbe. Nagyon szexi kis cucc volt. Aztán alulra pedig egy farmer miniszoknya volt odakészítve. Mivel a bőröm szinte tökéletes, ezért harisnyát nem tett ki, és megfázni se nagyon fogok. Magamra kapkodtam a cuccaim, és felvettem azt a gyönyörű fehér lakkborítású tűsarkút is, amit gondolom Bella adott. Neki vannak ilyen „halálcsapdái”, mondjuk nem mintha nehezemre esne menni bennük, de a laposat jobban szeretem. Azért felvettem, és mivel Em még mindig nem jött ki, ezért elterültem az ágyon. De valamire ráfeküdtem, mert éreztem a lapockám alatt. Felültem, és akkor láttam hogy Emmett karkötője volt ott. Biztos azért vette le, mivel bőr és nem tenne neki jót a melegvíz, vagy nem tudom. Eddig még nem nagyon vizsgálgattam, de most megtudtam tanulmányozni közelebbről is. A sötétbarna bőrön, egy fényes ezüst címer foglalt helyet. Olyan ismerősnek tűnt nekem, de nem tudtam hogy honnan. Teljesen elmélyedtem gondolataimban, amikor Emmett jött ki a fürdőből.


(Emmett szemszöge)


A gyors tusolásból végül egy 10-15 perces lazítás lett. Nem igazán foglalkoztam azelőtt ilyen emberi dolgokkal, de amióta nincs Rose muszáj ellazítanom valahogy az idegeimet, és jól esett ahogy a melegvíz égeti a jeges bőrömet. Végül csak rávettem magam hogy elzárjam a csapot. Egy törülközőt tekertem a derekamra, és kimentem. Chris már az ágyon ült, és elmélyülten tanulmányozta a karkötőm, amin a családi címer volt. Hirtelen felkapta a fejét amikor kiléptem, és kicsit zavarba ejtően kezdett el méregetni.
- Mehetsz, ha akarsz, bár úgy látom te már teljesen készen állsz a mai napra. Csinos vagy. – vigyorgok rá, mivel még mindig rajtam legelteti a szemeit.
- Öhm, izé… Jó, O.K. Mindjárt megyek, csak a hajammal kell valamit kezdenem. Egyébként Emmett, mit jelent ez a címer? – kérdezi meg, még mindig picit elbambulva.
- Ja, hogy az. Az a Cullen család címere. Mindenkinek van a családból. Carlisle, aki a családfő, ő gyűrűként viseli. Esmenek és Bellának pedig egy-egy fehérarany karkötőjük van. Alice egy selyemszalagon hordja a nyakában bross formában, amíg Jasper, Edward és én pedig ilyen bőr karkötőn viseljük. Ez jelképezi az összetartásunk, és mindent, amit a mi életformánk megkövetel. – magyarázom neki, és ő pedig nagyon figyel minden egyes szavamra. Úgy látszik tényleg érdekli. Majd a mondókám végén feláll, és odajön hozzám. Szépen visszarakta a kezemre a bőr csuklópántot, és rám mosolyog.
- Kösz hogy elmondtad. Öltözz fel, addig én kezdek valamit a hajammal. Ma korábban kell odaérni a suliba, mivel be kell mennem még a tanulmányi irodába is elintézni valamit.
-Jó, öt perc múlva találkozunk a garázsban, rendben? Úgyis el kell ugrani még a könyveidért is hozzád. A Jeep-vel megyünk!
- Hurrá… Nem szeretem azt a kocsit. Olyan óriási. – motyogja az orra alatt, én meg jól kinevetem.
- Ne izgulj, nem harap meg. Amúgy meg nagyon jó és strapabíró.
- Aha, persze. Hétfőn az én kocsimmal megyünk! – jelentette ki ellentmondást nem tűrő hangon.
- Oké, ahogy akarod. – inkább engedek… most nem vitatkozunk, majd ráérünk hétfő reggel is.


(Bella szemszöge)


A reggeli kis műsor után, Alicevel kimentünk a garázsba kicsit letakarítani a kocsijainkat. Szegény kis piros szépségem, inkább volt barna árnyalatú a sok sártól, mint vadító tűzpiros. Merthogy elvileg az, egy tűzpiros Ferrari. Annyira imádom. Igaz hogy a másik kocsimat is szeretem, de ezt ezerszer jobban. A másik, amit még Edward adott nekem, egy volvo xc60. Mondanom sem kell, hogy az egy nagy állat. Mármint az autó… ezért használom inkább a Ferrarit, bár Edward szerint túl feltűnő. Nem mintha az a Volvo, amit ő adott nekem, kevésbé lenne az. De hát hiába Edward a volvora esküszik. Ezért is sikerül legyőznöm minden reggel. Mondjuk, ma azt mondta hogy velem jön, mert nincs kedve reggel tankolni a kocsijába. Ja persze. De azért jó hogy megint egy kocsiban fogunk utazni, mert az utóbbi időben erről teljesen leszoktunk. Miközben a kocsikat mostuk, hallottam hogy Chris és Emmett kijönnek a bejárati ajtón, és beszálnak a Jeepbe.
- Nem várnak meg? – kérdeztem Alicetől, aki mindentudóan vigyorogni kezdett.
- Nem. Chrisnek még be kell mennie Mrs. Walters-hez is órák előtt. Na meg Chris könyvei is a lakásán vannak. Ezért mentek el előbb.
- Jó, értem. De szerinted nem túl gyors ez? Nincs egy hete sem hogy ismerik egymást, sőt. Négy napja találkoztak először.
- Jaj Bella, ne morogj már egész reggel. Tényleg szeretik egymást, és ez a lényeg. Egyébként ha az sok volt neked hogy ideköltözött, akkor ne maradj ma itthon. Carlisle adni akar valamit Chrisnek délután.
- Mi? Ugye nem azt amire gondolok? Alice mond hogy nem! – tiltakoztam, mivel rögtön tudtam hogy mire gondol. Csak egy mondat kattogott az agyamban amit tegnap mondott Carlisle, „üdvözöllek a családunkban!”
- De igen Bella. A címer az amiről beszélek. Egy szép ezüstláncot fog venni, amire rá lesz rakva a medál. Végül is most már ő Emmett párja, és követi a táplálkozási szokásainkat is. Na meg mindenki kedveli, rajtad kívül. Mi bajod van vele?
- Nekem tényleg semmi bajom vele, csak tudod ez olyan fura. Féltem Emmettet. Annyi mindenen ment keresztül, és nem akarom hogy megint csalódjon. És nektek sem akarom. Jó, vegyük be a családba, adjunk neki családi ékszert, költözzön ide. De majd ha csalódni fogtok benne, én apró darabokra szedem.
- Ahh, olyan agresszív vagy. De most komolyan. Inkább elmész délután vadászni? Most láttam az előbb! Na szép, mindenki itt lesz, csak az nem aki a második legfontosabb Emmettnek. Boldog lesz.
- Majd elnézést kérek, és ennyi. Elmegyek délután vadászni Alice. Ez már egy eldöntött dolog. – jelentettem ki, és közben eltoltam a pajzsom, hogy tudjak szólni Edwardnak.

„Edward! Gyere, indulni szeretnék. Lehoznád az én táskám is? Köszi!”

– üzentem gondolatban, és olyan fél perc múlva, már nyílt is a garázsajtó, amin Edward és Jasper léptek be. Jazz Alicevel ment a sárga Porscheval, mi meg ugye a gyönyörű piros kocsimmal. Edward gyorsan bepattant, én pedig rátapostam a gázra. Már a kis erdei ösvényen mentünk csak kilencvennel. Ha gyorsan megyek legalább még a kosznak sincs ideje rátapadni a kocsira. Az összes dühömet az úton akartam kitölteni. Azt hiszem hogy a mai napon valahogy vissza kell magam fogni a suliban, majd ha hazaértem elmegyek vadászni, és amíg le nem nyugszom, addig haza sem jövök. Igen ez lesz a legjobb. Láttam ahogy Edward vezetés közben engem bámul, és nem érti mi a bajom. Hát majd Alice elmondja neki ha akarja.


(Edward szemszöge)


Alig hogy beültem a cuccokkal, már Bella bele is taposott a gázba. Elég gyorsan vezet amúgy is, de ennyire dühösnek, évtizedek óta nem láttam, és ez bizony rányomta a bélyeget a ma reggeli autóútra is. Még csak az erdőben voltunk, de már közel járt a százhoz, így muszáj volt megkérdeznem, hogy mégis mi a gond.
- Kicsim, valami baj van? – kérdeztem óvatosan, de erre csak egy dühös fekete pillantást kaptam cserébe. Ha nem lenne semmi sem, akkor még legalább két hétig aranyszínűnek kellett volna lennie a szemének, annyit ittunk. De neki nem, már most éjfekete. Valamin nagyon felhúzta magát.
- Baj? Ugyan mi lenne? Nincs semmi BAJ! Délután nem leszek otthon elmegyek vadászni EGYEDÜL. Muszáj gondolkodnom egy kicsit.
- Jó rendben. Ahogy gondolod. De délután családi megbeszélést akar tartani apa, és Chris is kap egy kis ajándékot. Fontos lenne hogy ott legyél. Addigra hazaérsz?
- Nem Edward! Már mondtam, Délután nem leszek otthon. Majd érkezem, valamikor éjjel. – mostmár kicsit felemelte a hangját, ami nekem nagyon nem tetszett. Szerencse hogy beértünk a parkolóba, mert kezdett az idegeimre menni a titkolózása, és az hogy nem mutatja meg a gondolatait csak rajtam tölti ki a mérgét. Nem igazán ezt érdemlem.
- Hát oké. Menj akkor vadászni. Ha majd tudsz velem normálisan is beszélni, meg ha elmondod mi a bajod, akkor keress meg. Addig is,szia Bella! – mondtam már én is kicsit erőteljesebben, majd elindultam be a suliba. Tuti hogy Chrisszel van már megint baja. Egyszerűen nem hiszem el, hogy emiatt veszekszünk mi is. Már csak Alicenek kellene meghülyülnie, és teljes lenne otthon a káosz.


Itt egy kép „Bella volvojáról,” de a szín nem stimmel. Én feketében képzelem el. :
http://www.hyts.hu/autok/volvo/xc60-concept/volvo_xc60-concept_r6.jpg


És még egy kép Chris nyakláncáról. :
http://www.trendhunter.com/images/phpthumbnails/37679_7_468.jpeg

Sziasztok!
Az 5. fejezet át lett írva ilyen "több szemszögből íródik" dologba. Na most, hogy tudjam melyik a jobb, írhatnátok egy pici kis kritikát, arról hogy a több szemszöges, vagy a csak és kizárólag Emmett szemszögéből íródott a jobb.

10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik a történeted. Nekem mind a két fajta írásmód tetszik, de talán az, amiben nincsenek külön nézőpontok jobban.
    Kicsit zavar, hogy a Bella ilyen utálatos, persze jó, csak furcsa. :P Meg az is furi, hogy Edward is kibukik Bellára. Tudom, el kéne vonatkoztatnom az alap sztoritól, csak nehéz. :D
    Kíváncsi vagyok, hogy fogod Rosalie-t beleszőni.
    Alig várom a folytatást.
    Puszi,
    Kitti

    VálaszTörlés
  2. Szia Kitti!

    Köszönöm a kritikád:)
    A külön nézőpontokat azért találtam ki, mert így mindenki véleményét, és gondolatmenetét megvilágítja a dolog.
    A Bellás helyzet már bonyolultabb:D Majd ő is megpuhul, de ő csak szegény Emmet félti aki sok mindenen ment keresztül, meg persze túl gyors neki a helyzet.
    Edward kibukására meg gondoltam azért lesz szükség, hogy egy kicsit Bella is magába szálljon. Semmi komoly nem volt benne Ed részéről csupán taktika:D
    Rosalie-ék pedig úgy kb. a 8. fejezet környékén jönnek majd. Legalábbis egyikük!:D
    Köszi mégegyszer az őszinte véleményt, és puszillak:)

    Heidi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    NAgyon jó lett ez a rész is!!
    Nekem jobban tetszik a többszemszöges változat!!
    Így érdekesebb.
    Bella nekem tetszik,de nem túl szép,hogy nem akar ott lenni amikor Chris megkapja a címert.
    Nagyon várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Köszönöm először is.
    Másodszor, te vagy az első, akinek tetszik az új Bella!:D Bevallom ez a kicsit morci magatartás szerintem jobban áll Bellának... upsz:D Na segáááz:D
    A lényeg hogy ma már lesz friss, és mivel eddig többen mondták hogy több szemszöges legyen ezért az lesz.

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Mivel nemrég jöttem haza a táborból, így most tudtam csak időt szánni az olvasásra. nagyon tetszik a történeted! Imádom.. eddig :P Amúgy valamiért, én szurkolok, hogy Bellának legyen igaza xD Imádom Emmettet meg minden, de nekem ez az új csaj nem szimpi. Nem tehetek róla :( Az új Bella pedig egyszerűen szuper. nagyon tetszik :D
    Puszi, remélem hamar jön a folyti ;)

    VálaszTörlés
  6. Szia Angyal! :)
    Köszi, jól esik az egomnak a dícséret:D
    Egyenlőre nem árulhatok el semmit,de hamarosan mindenre fény derül.
    Ez az új kemény Bella... lassan eljutott az agyamig, hogy talán az egyik legjobb ötlet volt ilyen morgósra csinálni!?:D Örülök hogy tetszik.
    Még egyszer köszi, és puszillak
    Heidi

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nagyon-nagyon-nagyon jó!!!Imádom,komolyan.
    Nekem nagyon bejön Bella.
    Szerintem jó a több szemszöges dolog.Így legalább nem csak egy szempontot olvashatunk.
    Gratulálok nagyon jó.Mondjuk ezt már megszoktam.
    Várom a frisst.

    VálaszTörlés
  8. Hát Lana....nagyon jókat irtál!!!
    Még be is ajánlottam pár ismerősömnek,hogy nézzék meg, még ha nem is szeretik az Alkonyatot!
    Gratulálok!!!
    Puszi Petrus Csányból

    VálaszTörlés
  9. szia lana!!nagyon jo nekem mindket irasmod teszik de az emettes talan egy picit jobban:D:D:Dja es bella termeszete nem tetszik,tokre olyan mint rosalie remelem ez valtozni fog:D:D:D:Dam tok jol irsz remelem folytatod!!!!

    VálaszTörlés
  10. nagyon jó!szerintem azt kée csinálni, hogy egy fejezet csak emmettel, egy pedig többszemszögös. ugye lágyulni fog bella? nem kell sokat, mert ez nem alkonyat hanem más, de egy kicsit lécciiii! perfect vagy!
    kireni

    VálaszTörlés