Rendszeres olvasók

2009. július 22., szerda

Kérdés :D

Sziasztok!

Köszönöm a kritikákat. És itt szeretnék üzenni MN -nek hogy nem vagyok boszi! :D:D :P (L)
Nagyon aranyosak vagytok, és imádom amikor lebuktattok. De igen Chrisszel pontosan az lesz amire gondoltok. Ezt nem nehéz kitalálni. :D Na most, mivel most kaptam ihletet, ezért még annyi mindent tudnék írni, hogy hu...

Szóval az a kérdésem, hogy befejezzem-e rövidesen és kezdjek hozzá valamelyik másik ficnek, vagy fejezzem-e be ezt?

Van Remény 2 így is úgyis lesz. Csak azt kellene eldöntenetek, hogy előbb a másik kettő legyen, vagy legyen egy KB. 30 fejezetes Van Remény, merthogy most nagyjából annyira tudnám megírni:D

Puszi, Heidi (Detti)

6 megjegyzés:

  1. Szia Drága!
    Ugye nem haragszol????:)))
    Ha igen akkor bocsi!!
    Szerintem döntsd el Te.
    Mi mindegyiket olvasni fogjuk.
    Legalábbis Én.
    Szia!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Örülök neki, hogy beigazolódott a gyanú :P Amúgy szerintem teljesen mindegy, hogy melyik történet jön. Amelyikhez neked lesz kedved. Én olvasni fogom, akármit is írsz meg.
    Puszi, Angyal

    VálaszTörlés
  3. Kedves MN!

    Rád? Hogy is haragudhatnék? :D Persze hogy nem:D
    Oké, akkor azt hiszem eldöntöttem. Lesz még úgy 17-18 fejezet Van Remény...
    (L) Puszi


    Szia Angyal!
    Köszönöm szépen, és igyekszem hogy azaz akármi élvezhető is legyen:D
    Puszi :D

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Szerintem te döntsd el:)
    De az tuti hogy ha akármelyiket is irod akkor én tuti hogy olvasni fogom őket mert nagyon tetszenek az eddigiek is:)
    pusziiii

    u.i.:remélem azért értelmessen fogalmaztam mert kezdek fáradni és nem mindig tudok ilyenkor fogalmazni:)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Én örülnék, ha majd a Van remény 2 lenne a kövi, pláne ha ilyen hosszúra tervezed, de végül is te vagy az író, én eddig is olvastam a töijeidet, és eztán is fogom, bármilyen is lesz a sorrend a fic-ek közt.
    Úgyhogy akár ki is sorsolhatod egy kalapból. :D
    pusza

    VálaszTörlés
  6. Szerintem mindegy, nagyszerű vagy.De ne siesd el a befejezért!
    kireni

    VálaszTörlés